CMS Wordpress + Headless czyli silniki rakietowe dla Twojej strony www
Co to jest Headless CMS?
Strony internetowe wykonane w architekturze Headless polegają na oddzieleniu interfejsu użytkownika (frontendu) od funkcji administracyjnych i zasobów wewnętrznych (backend). Obie warstwy są wobec siebie niezależne, a komunikacja między nimi wykonywana jest za pomocą API. Strona internetowa wykonana w architekturze Headless umożliwia m.in lepszą optymalizację serwisu, ultra szybkie łądowanie, nielimitowany rozwój strony spełniając przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa. W połączeniu z systemem zarządzania treści Wordpress, zyskujesz w/w zalety z zachowaniem funkcjonalności i łatwości edycji treści WP.
Kiedy warto realizować serwisy internetowe w oparciu o Headless?
Strony internetowe Headless mają szczególnie dużą wartość dla firm technologicznych oraz działających w dziale R&D (badania i rozwój). Wynika to ze specyfiki sektorów działalności i narażeniu na możliwe zewnętrzne zagrożenia. Headless znajdzie też zastosowanie dla rozbudowanych serwisów internetowych publikujących treści w wielu kanałach dystrybucji i działających na dużą skalę, potrzebujących wysokiej wydajności i redukcji kosztów utrzymania w długim okresie czasu.
Dzięki nowoczesnej architekturze, zastosowanie nowych technologii webowych wpłynie pozytywnie m.in. na:
- Zmniejszenie ryzyka utraty wrażliwych danych wewnętrznych
- Zwiększenia dostępności strony nawet ze słabym łączem lub trybem offline
- Niezależność pracy zespołów frontend i backend nad stroną
- Zwiększenie wydajności i efektywności działania nawet przy bardzo rozbudowanych stronach
Sprawdź podobne publikacje
Co wpływa na szybkość ładowania strony i dlaczego to takie ważne?
Szybkość ładowania strony to nie tylko kwestia techniczna, to fundament naszej obecności online. Wpływa znacząco na konwersję oraz indeksację w wyszukiwarkach a tym samym przekłada się na budżet marketingowy.
Czym jest konwersja w sklepie internetowym i co na nią wpływa?
Konwersja to nic innego jak procentowy wskaźnik odwiedzających nasz sklep, którzy wykonują pożądaną akcję (cel konwersji), np. dokonują zakupu produktu.
Potrzebujesz naszej pomocy lub wyceny projektu?
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji